2014. június 24., kedd

Az első

Végre! Itt van ő! Megszületett! Az első blogbejegyzésem.
Pár hónapja új szerelmem van.
Pontosabban kettő. Jelenleg az első és legfontosabb természetesen a kisfiam, Soma. Ez a blog neki is köszönhető, mert mialatt ő a szívem alatt várakozott, nagyon hiányzott valami ami kitölti (az akkor még létező) szabad perceimet.
Az internetet bújva találtam rá a süthető gyurmára és a belőle készült ékszerekre. Mostanában meglepően sokan foglalkoznak ezzel a technikával, de a látottak közül valahogy egyik sem passzolt az én stílusomhoz . Végül aztán rátaláltam Eva Thissen munkáira, amik szinte azonnal alkotásra késztettek. Így születtek meg sorra a medálok, fülbevalók. Mivel egyre többen érdeklődtek a munkáim iránt, így mostanra úgy döntöttem, belevágok és én is blogger leszek.
Igyekszem itt bemutatni mi inspirál, milyen anyagokkal  és technikával dolgozom és természetesen láthattok majd elkészült ékszereket is amelyek már gazdára találtak vagy éppen keresik leendő viselőjüket.
A Facebook oldalamon is tudtok követni: http://www.facebook.com/Borsoviragekszer, ahol terveim szerint folyamatosan feltöltésre kerülnek az elkészült darabok. Jó nézelődést! Hamarosan jelentkezem! :)
Addig is egy kis ízelítő a munkáimból.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése